Klachten en klantsignalen

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u wat anders verwacht van onze producten of van onze dienstverlening. Uw voorstellen om die te verbeteren horen wij graag. 

Online uw klacht indienen

Wilt u een klacht indienen? Dat kan via post of mail, graag ontvangen wij minimaal een goede omschrijving van de klacht waar of welk product er bij betrokken is (een verzekering, een schade, een compliment, een afhandeling of iets anders) en wat voor u een mogelijke oplossing kan zijn waar u wel een goed gevoel van krijgt. Wij zorgen dan dat uw klacht bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. Binnen OranjeMN hanteren wij als definitie van een klacht: Iedere uiting van onvrede.

Stuur uw klacht per post

Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:

OranjeMN
Klachten 
vogelweide 94
3941NB DOORN

Maar u kunt uw klacht natuurlijk ook telefonisch bij ons indienen.

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons

Als wij niet binnen deze termijn op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten. 

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Dan kunt u de klacht voorleggen aan:

KiFiD 
Postbus 93257 
2509 AG DEN HAAG 
Telefoon: 070-3338999 
Internet: www.kifid.nl

Burgerlijk rechter

U kunt altijd naar de burgerlijk rechtergaan.. Ook nadat het Kifid een bindend advies heeft uitgebracht. In dit laatste geval zal de rechter alleen procedureel naar de klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site http://www.rechtspraak.nl. Ook kunt u hier nagaan bij welke rechtbank u eventueel terechtkunt.

 

Uw voorstellen gebruiken wij om onszelf te verbeteren

Dit doen we omdat we willen dat u als klant tevreden bent en we altijd van elkaar blijven leren.

 

https://www.verzekeraars.nl/verzekeringsbranche/dossiers/klachtbehandeling/Paginas/home.aspx  


  • Maandag t/m Vrijdag
    8:30 tot 18:00
  • Zaterdag
    9:00 tot 12:00

 

Bereikbaarheid voor noodgeval

  • Maandag t/m Zondag
    24/7